Top 10 filmów dla osoby w każdym wieku, które nigdy się nie znudzą!

Znalezione obrazy dla zapytania film

Cześć! Czy ty też kiedy widzisz zimę i  śnieg za oknem, wolisz zachwycać się nimi w domowym zaciszu z miską popcornu, oglądając filmy? 

Nie zawsze jednak chcę nam się szukać opinii każdego filmu z osobna i zastanawiać nad tym czy warto go obejrzeć. Dlatego dzisiaj mam dla was 10 filmów które mogę oglądać w kółko i nigdy mi się nie znudzą! (Kolejność filmów jest przypadkowa)



1. Wybuchowa para (2010)
Podobny obraz


W moim odczuciu jest to idealny film kiedy nie wiesz na co się zdecydować. Mieszanka akcji, komedii, serii przygód i (drugoplanowego) romansu głównych bohaterów.

Średnia ocena: 6,3/10
Moja ocena: 8,5/10




2. Jak stracić chłopaka w 10 dni (2003)

Ten film musisz znać albo chociaż kojarzyć, jeśli nie, to ja nie wiem dlaczego to jeszcze czytasz. Zabieraj się za oglądanie! ;)

     Jest to niemiecko-amerykańska komedia romantyczna na podstawie książki Michele Alexander i Jeannie Log.

Podobny obrazKsiążki nie miałam okazji jeszcze przeczytać, natomiast film jak najbardziej warto obejrzeć! Według mnie jest to klasyk, który nigdy się nie znudzi!

Średnia ocena:6,8/10
Moja ocena: 10/10


3. Matylda (1996)

Znalezione obrazy dla zapytania MatyldaTym razem jest to film który nie każdemu przypadnie do gustu. Jak dla mnie jest to super alternatywa dla standardowych filmów, według mojej mamy jakiś kicz. Więc tutaj musisz sam/a zdecydować czy chcesz go obejrzeć.
Średnia ocena: 6,6/10
Moja ocena: 7,5/10


4. Zakręcony piątek (2003)

Pomiędzy matką i jej nastoletnią córką nie ma nici porozumienia. Gdy niespodziewanie zamieniają się ciałami, każda patrzy na życie drugiej z innej perspektywy. 

Znalezione obrazy dla zapytania zakręcony piątek
Super komedia na spędzenie czasu z rodziną. Mojej mamie ten film naprawdę przypadł do gustu i myślę, że jeszcze nie raz go razem obejrzymy. 

Średnia ocena: 6,4/10
Moja ocena: 8,5/10



5. Powrót do przyszłości (1985)
Znalezione obrazy dla zapytania back to the future gif

Amerykański film przygodowy i fantastyczno-naukowy. Ma 3 części i oczywiście wszystkie serdecznie polecam!😊 
Film opowiada o losach Marty'ego McFly'a, zwykłego nastolatka, jego niezwykłego przyjaciela- doktora Emmetta Brown'a i ich podróżach w czasie. 

Średnia ocena: 8,5/10
Moja ocena: 9/10

6. To (2017)

Przyszedł czas na jakiś fajny horrorek. Mam trzy ulubione które z całą pewnością mogę wam polecić. Zacznijmy od ekranizacji książki Stephen'a King'a - It. 
Podobny obraz
Książkę mam, dostałam ją na święta zeszłego roku. Niestety nie zdążyłam jej jeszcze przeczytać, gdyż jest strasznie gruba i po prostu nie mam kiedy zacząć. No ale wracając do filmu;

W mieście Derry w niewyjaśnionych okolicznościach zaczynają znikać dzieci. Kiedy spotyka to brata jednego z głównych bohaterów, on i jego szkolna paczka żeby pokonać tytułowe "to" muszą stawić czoła swoim największym lenkom.

Ten film ma w sobie to coś dzięki czemu fajnie się go ogląda. W brew pozorom nie jest bardzo straszny ale trzyma w napięciu i ma fajną fabułę. 

Średnia ocena: 6,8/10
Moja ocena: 7/10

7. Obecność (2013), Obecność 2 (2016)

Znani na świecie badacze zjawisk paranormalnych Lorraine i Ed Warrenowie decydują się pomóc pewnej rodzinie dręczonej przez groźnego demona.

Podobny obraz
Zarówno pierwsza jak i druga część skupiają się głównie na Warrenach i tajemniczym demonie. Rodziny w obu częściach są różne, natomiast jak najbardziej jest kontynuacja fabuły. Obecność to z całą pewnością (nie tylko)  mój ulubiony horror! Mogę go polecić bez wyrzutów sumienia, że będzie za mało straszny, czy fabuła będzie zbyt nudna. Nic z tych rzeczy! To jedyny horror który w mojej ocenie ma 10/10! 

Natomiast co do kontynuacji tego horroru czyli znanej wam pewnie "Zakonnicy" z 2018r. to sam w sobie film był okej natomiast do moich ulubionych horrorów się nie zalicza, bo mimo wszystko, czekając na trzecią część rok, spodziewałam się czegoś lepszego.

Średnia ocena: 7,4/10
Moja ocena: 10/10

8. Annabelle (2014)

Mia kolekcjonuje porcelanowe lalki, pewnego dnia dostaje od męża taką o której zawsze marzyła. Niestety nie może się nią zbyt długo nacieszyć.. 
Znalezione obrazy dla zapytania annabelle
Jest to klasyk, nawiązujący do lat 60.

Nie jest to horror bardzo straszny, głównie chodzi w nim o fabułę, jednak  potrafi trzymać w napięciu.


Co do drugiej części, czyli filmu "Annabelle narodziny zła" 
Nie jest to zły film natomiast tutaj także spodziewałam się czegoś lepszego :/

Średnia ocena: 5,7/10
Moja ocena : 7/10

9. The kissing booth (2018)


Teraz dla kontrastu przedstawiam wam nie tak starą komedie romantyczną, gdyż miała ona swoją premierę 11 maja 2018 roku. 
Film powstał na podstawie powieści Beth Reekles, którą napisała za pośrednictwem strony Wattpad. 


Znalezione obrazy dla zapytania the kissing boothFilm opowiada o nastoletniej Elle, która wdaje się w zakazany romans z bratem swojego przyjaciela. 

A wy wybralibyście miłość czy  przyjaźń?

Średnia ocena: 6,5/10
Moja ocena: 7,5/10

10. Świat w płomieniach (2013)

Niedoszły agent służb specjalnych, zabiera córkę na wycieczkę po Białym Domu, który staje się celem ataku grupy terrorystów.

Nie bez powodu postanowiłam dać ten film obok "the kissing booth", gdyż (świetną) rolę córki głównego bohatera odgrywa tutaj Joey King. 

Podobny obrazJest to thriller i film akcji z fajną fabułą, nie można powiedzieć, że film jest nudny, bo dużo się w nim dzieje. Także u fanów tego typu filmów powinien sprawdzić się świetnie.


Średnia ocena: 6,5/10
Moja ocena: 8/10

BONUSOWY FILM ☺
11. Split (2016)

Mężczyzna o mnogiej osobowości porywa trzy nastolatki. Okazuje się, że jedna z jaźni zaczyna dominować nad innymi.

Podobny obrazJest to super thriller trzymający nas w napięciu od początku do końca. Fabuła wbrew pozorom nie skupia się nie tylko na chorym mężczyźnie i próbie ucieczki trzech nastolatek, ale także na historii życia jednej z nich, co dodatkowo urozmaica film.

W tym roku, dokładnie 18 stycznia 2019, mamy także okazje wybrać się do kina na premierę filmu "Glass", czyli kontynuacje zarówno filmu "split" jaki i "niezniszczalnego". (Tego  drugiego nie miałam okazji jeszcze obejrzeć). Oczywiście wybieram się na tą premierę i bardzo liczę na to że się na nim nie zawiodę ☺

Średnia ocena: 7,3/10
Moja ocena: 9/10


To już wszystkie filmy, które mają miano moich ulubionych (przynajmniej jak na razie 😉). Myślę, że pod koniec tego roku zrobię małą aktualizację, jeżeli coś się zmieni ;).

A jakie są wasze ulubione filmy? Macie jakieś propozycję co powinnam jeszcze obejrzeć? Koniecznie dajcie znać w komentarzach, napiszcie też jeżeli macie jakieś propozycje na kolejny wpis na blogu. Będzie mi bardzo miło 😊







Komentarze